قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش و پرورش خراسان رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود آخرین اخبار از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۳ مرداد ۱۴۰۳) پشه آئدس عامل ۴ بیماری | ۸۰ درصد مبتلایان تب دنگی علائم خفیف دارند همه در مدیریت مصرف آب همراه باشیم دهک‌های یک تا چهار، با ۱۰۰ میلیون تومان صاحب‌خانه می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ٣ مرداد ١۴٠٣) | دمای مشهد به ۴۰ درجه می‌رسد چاقی ارتباط تنگاتنگی با اضطراب و افسردگی دارد ابلاغ شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برنامه رژیم غذایی باید زیر نظر پزشک متخصص تغذیه انجام شود صادرات داروی ایرانی سکته مغزی و قلبی سردرد‌های ناگهانی شب نیاز به بررسی پزشکی دارد گرمای شدید در کشور تا چه زمانی تداوم دارد؟ صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان کشوری پس از محاسبه حقوق شاغلان همتراز آن‌ها دریافت ارز اربعین و خروج از مرز‌ها بدون ثبت‌نام در سامانه سماح ممکن نیست
سرخط خبرها

بی تحرک‌ها همه چیز می‌خورند جز تکان

  • کد خبر: ۱۹۵۸۲۶
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
بی تحرک‌ها همه چیز می‌خورند جز تکان
مدیر کل دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت گفته است که نیمی از ایرانیان بالای سی سال فعالیت فیزیکی ندارند.

مدیر کل دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت گفته است که نیمی از ایرانیان بالای سی سال فعالیت فیزیکی ندارند.

به میان مردم رفتیم و نظرشان را درباره کم تحرکی پرسیدیم.

یک تنبل معترض:من به عنوان یک تنبل، به شعر «تنبل همیشه خوابه، جاش توی رختخوابه!» اعتراض دارم، چون من حتی حال و حوصله رختخواب پهن کردن را هم ندارم، که جایم توی رختخواب باشد!

یک تنبل بی حوصله:من فکر کنم تنبلی واگیردار باشد، چون اول فقط چشمم تنبل بود بعد یواش یواش به بقیه اعضای بدنم هم سرایت کرد و الان بیست و چهار ساعته دراز کشیده هستم و دیگر حوصله اینکه از جایم بلند بشوم را ندارم.

یک تنبل ابرو کمون:من که فعالیت فیزیکی شدید دارم. هر روز صبح ۱۰ بارحرکت بالا به پایین انجام می‌دهم و بعد از آن، ۱۰ بار همین فعالیت را با ابروی دیگرم انجام می‌دهم.

یک تنبل مسلط به زبان انگلیسی: البته کم تحرکی زیاد هم بد نیست. من خودم چندبار وقتی کنترل از من دورتر بوده است و حس برداشتنش را نداشتم مجبور شدم اخبار انگلیسی گوش کنم. همین تنبلی باعث شده مهارت‌های شنیداری زبانم تقویت شود.

یک دانشجوی تنبل: ما هم توی خوابگاه تنبل نیستیم، فقط به جای اینکه ظرف هایمان را بعد از غذا بشوییم، قبل از غذا می‌شوییم.

یک پژوهشگر تنبل: من هم یک مقاله چهارصفحه‌ای درباره راه‌های غلبه بر تنبلی از اینترنت دانلود کردم، ولی خوب، چون آن قدر تنبلم که آن را نخواندم، پس همچنان نمی‌توانم بر تنبلی غلبه کنم.

یک تنبل خیلی عصبانی:من هم موافقم تنبلی همیشه بد نیست. مدتی بود خیلی می‌خواستم برای انتقام یک نفر را بکشم، ولی این قدر بی حال و حوصله بودم که حتی یک تلفن ساده هم نزدم تا عصبانیتم را خالی کنم.

یک ابر بدهکار تنبل: الان با اینکه نصف مردم کم تحرک هستند، ولی فقط به ما ابربدهکار‌ها گیر می‌دهند که چرا نمی‌روید قسط بانکتان را بدهید. تقصیر من چیست همان طور که مردم عادی حوصله حرکت ندارند، ما هم حوصله حرکت به سمت بانک را نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->